keskiviikko 27. toukokuuta 2009

On ihan hyvä että sataa


Tänään satoi.

Sen lisäksi että mimon energian purku sisällä on nimenomaan niitä töllöntöitä niin minä olen huonolla tuulella nukuttuani öitä selkä rasvattuna kummallisissa asennoissa vasemmalla kyljellä.

Olemmekin ottaneet päivän hyvinkin lungisti piirrellen ja paistoimme mimon elämän ekat ranskikset ja kalapuikot. :D
(raksujahan tietty on joskus mäkkärissä maisteltu...)




Iltasella sain kännykkään salakieltä joissa kyseltiin :wapi? Wackee?
Selvennyksen vuoksi voin kertoa että minulla ei ole ambomaalaista rakastajaa vaan mimoa pyydeltiin lapioimaan ja laskemaan. :)

Siinnä se menikin sitten loppuilta ja neiti uuvahti tuossa puoli 10 paikkeilla.



-Miten niin mua nukuttaa! Silmät on niiiin kirkkaat ja valppaat. :D

P.s. eilen posti toi harkkahousut! Kiitokseni siis kaisastiinan suuntaan.
Tänään luukusta kolisi lammaskassi! Tästä kiitokset päivänpesään. :)



-Minun lammaskassi!! Sanoisi mimo jos osaisi muodostaa kahden sanan lauseita. :)



Tämä kuva oli pakko laittaa kun mielestäni mimo näyttää ihan yhdeltä toiselta blogilapselta! Arvaatko keneltä? :D

4 kommenttia:

  1. Mieleen tulee Jarnan poju.

    Ole hyvä kassista :)

    Minulla oli viime yönä aikaa nukkua kuusi tuntia. Siihen kuuteen tuntiin sisältyi kolme yöllistä herätystä. Äiti on ollut aika väsy tänään ja tietysti mies työmatkalla...

    Nyt nukkumaan kun on nautittu hetki omaa aikaa.

    VastaaPoista
  2. Mullakin tuli meileen meidän apina=)

    Mitkä on harkkahousut? (suokaa anteeksi tyhmyyteni).

    VastaaPoista
  3. jarna: semmoiset kuvaksiopetteluhousut. joissa on vähän imua mutta ei mikään vaippa. :)

    ja mimosta mulle tuli heti mieleen teidän apina! :D

    VastaaPoista